Jouni Koistinen
Digital strategist
Digistrategian ja digitaalisten ostopolkujen toteuttaminen vaatii kokonaiskuvan ja laaja-alaisen osaamisen. Vuosien varrella olen kehittänyt prosessin, jonka kautta yritykset voivat saavuttaa digimarkkinoinnilla mitattavia tuloksia sekä rakentaa toimivat digitaaliset ostopolut ja toteuttaa tuloksellisista digistrategiaa.
Autan markkinointi- ja myyntijohtoa rakentamaan datakeskeisiä asiakaspolkuja mitattavan asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Näin yritysjohto voi keskittyä liikevaihdon kasvattamiseen ilman pelkoa jatkuvasti kohoavista asiakashankintakustannuksista tai asiakaskadosta.
Mitä Digistrategi tekee?
- Tehot irti -valmennusohjelma
- Markkinoinnin automaation käsikirjoittaminen
- HubSpot markkinointiteknologian käyttöönotto ja lisenssit
- Digitaalisen ostopolun ja asiakaskokemuksen suunnittelu
- Yrityskohtaisen digistrategian jalkauttaminen
- Somekanavien sisältömarkkinointi
- Markkinointisuunnitelmat ja GamePlan
- Semrush kilpailija-analyysit ja verkkosivujen auditointi
- Ostetun mainonnan kehittäminen
- Hakusanaoptimointi ja sisältömarkkinoinnin ideointi & auditointi
- Digikampanjoiden suunnittelu & johtaminen
- Myyntivalmiit verkkosivut HubSpotilla
- HubSpot CRM käyttöönotto ja modernin myynnin valmennus
Mitä minä olen tehnyt?
- 1988 - 1998 osakas mainostoimistossa Joensuussa
- 1998 - 2015 go-founder, CEO, Hpj, Idealmainos Oy, Kontiolahti, Joensuu, Kuopio, Jyväskylä, Helsinki - Mainos- ja digitoimisto
- 2016 - 2018 Head of Inbound, Gountry Manager - Avidly Oyj
- 2019 Fletcher Method konsultti
- 2020 SEMrush Partner
- 2020 Digistrategi, Coco Invest Oy
- 2021 HubSpot kultapartneri toisen kerran
- 2022 HubSpot Platinum Partneri, edellisen kerran vuonna 2015
- 2023 Kymmenen vuotta HubSpot partnerina
- 2023 Coco Invest Oy 25 vuotta
- 2024 Growthworks sertifioitu konsultti
Kokemukseni mukaan
Sertifikaatit & osaaminen
Olen kiinnostunut kaikesta uudesta. Osaamisen kehittäminen ja jatkuva oppiminen on automaatista. Tärkeintä on, että pystyn palvelemaan suomalaisia yrityksiä uusilla ideoilla, tekniikoilla ja taktiikoilla joka viikko.
Itselleni on kolme tärkeää sertifikaattia ja samalla yhteisöä, jotka merkitsevät tosi paljon. Kolmesta kaksi on NYSE listattuja pörssiyhtiöitä, joten on hienoa olla luomassa globaalia menestystarinaa heidän kanssaan.
Näillä työkaluilla palvelen
HubSpot ja SEMrush ovat NYSE noteerattuja pörssiyhtiöitä. Fletcher Method on kansainvälinen konsulttiverkosto ja digimarkkinoinnin valmennusohjelma.