Kampanja – kokonaisuus syntyy osista
Palvelu on tarkoitettu erityisesti HubSpot-käyttäjille. Kampanjan elementtejä voi ostaa myös erikseen. Paras ja parhaiten toimiva kampanja rakentuu kuitenkin useasta eri elementistä, jotka suunnitellaan yhdeksi kokonaisuudeksi.
Miten tämä toimisi esimerkiksi 25.000 euron vuosibudjetilla?
Kampanjasuunnittelu
Annetun budjetin pohjalta suunnitellaan toteutettavat elementit ja aikataulutus.
Kampanjasivut ja lomakkeet
Laskeutumis-, kiitos -, tuote- tai tapahtumasivu osaksi kampanjaa. Visualisointi, tekstityö ja tekninen toteutus.
CTA & painikkeet
Visuaaliset CTA:t ja ja koko sivustolla tarvittavien painikkeiden kokonaissuunnittelu. Primary ja muidenkin tasojen värien, tekstien ja visuaalisuuden suunnittelu.
Myynnin tukimateriaali
Myynnin sähköpostipohjat, pelikirjat ja muistilaput. Lisenssin mukaan myös myynnin kontaktointiautomaatioiden (Sequences) aktivointi, tekstitys ja käyttöönotto.
Sähköpostit ja uutiskirjeet
Sähköpostimarkkinoinnin eri formaattien suunnittelu ja käyttöönotto mm. uutiskirjepohjat, automaatioviestit ja tapahtumakutsut.
Kuvaideointi ja kuvien käsittely
Kuvien värien säätö sekä muokkaus optimaaliseen kokoon ja formaattiin.
Some
Sosiaalisen median kanavien aktivointi ja kuukausisuunnitelma viesteistä eri formaateissa. Raportoinnin räätälöinti ja käyttökoulutus. Mahdollisuus ostaa sisältömarkkinointi kuukausipalveluna.
Chat & Bot viritys
Suunnittelemme, käsikirjoitamme ja aktivoimme asiakaspalvelukanavat. Conversations -modulin käyttöönotto ja raportoinnin aktivointi sekä kohdistaminen eri sivuille.
Raportointi
Yrityksen HubSpot lisenssin mukaisten raporttien suunnittelu, räätälöinti ja aktivointi. Huomioidaan eri tiimien ja johdon raportointi tarpeet sekä mittarit.
Suuret kampanjat voidaan rakentaa kaaviokuvaksi, josta on helpompi hahmottaa tarvittavat elementit.