Toimiva ja hyvin rakennettu

Kampanja – kokonaisuus syntyy osista

Palvelu on tarkoitettu erityisesti HubSpot-käyttäjille. Kampanjan elementtejä voi ostaa myös erikseen. Paras ja parhaiten toimiva kampanja rakentuu kuitenkin useasta eri elementistä, jotka suunnitellaan yhdeksi kokonaisuudeksi.

Miten tämä toimisi esimerkiksi 25.000 euron vuosibudjetilla?

kampanjasuunnittelu

Kampanjasuunnittelu

Annetun budjetin pohjalta suunnitellaan toteutettavat elementit ja aikataulutus.

web-design-1

Kampanjasivut ja lomakkeet

Laskeutumis-, kiitos -, tuote- tai tapahtumasivu osaksi kampanjaa. Visualisointi, tekstityö ja tekninen toteutus. 

 

cta-4

CTA & painikkeet

Visuaaliset CTA:t ja ja koko sivustolla tarvittavien painikkeiden kokonaissuunnittelu. Primary ja muidenkin tasojen värien, tekstien  ja visuaalisuuden suunnittelu.

ebook-3

Myynnin tukimateriaali

Myynnin sähköpostipohjat, pelikirjat ja muistilaput. Lisenssin mukaan myös myynnin kontaktointiautomaatioiden (Sequences) aktivointi, tekstitys ja käyttöönotto.

email-serie-1

Sähköpostit ja uutiskirjeet

Sähköpostimarkkinoinnin eri formaattien suunnittelu ja käyttöönotto mm. uutiskirjepohjat, automaatioviestit ja tapahtumakutsut.

kuvat

Kuvaideointi ja kuvien käsittely

Kuvien värien säätö sekä muokkaus optimaaliseen kokoon ja formaattiin.

some3

Some

Sosiaalisen median kanavien aktivointi ja kuukausisuunnitelma viesteistä eri formaateissa. Raportoinnin räätälöinti ja käyttökoulutus. Mahdollisuus ostaa sisältömarkkinointi kuukausipalveluna.

one-to-one-email-1

Chat & Bot viritys

Suunnittelemme, käsikirjoitamme ja aktivoimme asiakaspalvelukanavat. Conversations -modulin käyttöönotto ja raportoinnin aktivointi sekä kohdistaminen eri sivuille.

100

Raportointi

Yrityksen HubSpot lisenssin mukaisten raporttien suunnittelu, räätälöinti ja aktivointi. Huomioidaan eri tiimien ja johdon raportointi tarpeet sekä mittarit.

Suuret kampanjat voidaan rakentaa kaaviokuvaksi, josta on helpompi hahmottaa tarvittavat elementit.

kampanja