Digistrategin blogi

Hakukoneoptimointi on jatkuvan parantamisen prosessi

Hakukoneoptimointi by Coco Invest

Google hakukoneoptimointi (SEO) on tärkeä osa modernia markkinointistrategiaa. Se on prosessi, jonka avulla yritys pyrkii parantamaan verkkosivustonsa sijoitusta Google-hakutuloksissa, jotta se olisi …

Read Story

Yrityksen digimarkkinointi kuntoon strategia edellä

Digistrategi Jouni Koistinen Coco Invest Oy

Onko yritykselläsi toimiva digimarkkinointistrategia? Kysyn tämän ensimmäisenä ja saan kuulla aika monimutkaisia ja -tasoisia vastauksia. Mikään vastaus ei ole väärin, mutta kieltämättä painotukset yl …

Read Story

Unlocking the Potential of Growth Marketing with HubSpot

Grow faster with Hubspot

"The best marketing doesn't feel like marketing." - Tom Fishburne As a professional marketer, I continually search for powerful tools, strategies, and useful tips to grow my business. I’ve stumbled up …

Read Story

Modernin digimarkkinoinnin ja -myynnin tarina

Coco Invest Oy markkinointitoimisto

Olen tehnyt markkinointia ja myyntiä yli 30 vuotta. Muutos on ollut valtava. Ennen me luimme sisällöt ja tilasimme mediat kotiin. Nyt me voimme itse luoda oman median ja tulla aktiivisesti esille eri …

Read Story

HubSpot Admin on digimarkkinoinnin Personal Trainer

HubSpot Admin

Olet investoinut Hubbariin. Maksat lisenssistä tuhansia, jopa kymmeniä tuhansia vuodessa. Pohdit varmaan, saatko vastinetta rahoillesi? Kiusaus vaihtaa halvempaan on käynyt monesti mielessä, ja tarjou …

Read Story

Digitaalinen ostopolku on asiakkaan ostoprosessi

Digitaalinen ostopolku on asiakkaan ostoprosessi

Ostopolun määritys: Asiakkaan matka pisteestä A pisteeseen B. Sieltä pitää löytyä koukku, tarina ja tarjous. Koukku kerää huomion eri kanavista. Tarina luo sillan tarjoukselle. Tarjous siirtää arvon o …

Read Story

Digistrategia on yrityksen startti kasvumarkkinointiin

Digistrategia on startti kilpailuun

Kun rakennetaan kasvumarkkinointia ja voittavaa ratakierrosta on syytä hahmottaa kilpailun kulku etukäteen. Hyvällä digistrategilla yritys pääsee liikkeelle, eikä jää lähtötelineisiin. Kasvumarkkinoin …

Read Story

HubSpot Platinum Partneri Cocon neljä pilaria kasvuun

Coco on HubSpot Platinum Partneri

Hyvältä tuntuu. Kiitos asiakkaat. Kiitos Leila. Kiitos kilpailijat. Kiitos HubSpot. Kiitos Coco ja Lilo. Kiitos Coco huipputiimi! Platinum -tasolle HubSpotin sertifioimana pääsee, kun myy viimeisen 12 …

Read Story

Palveleva SEO- toimisto luo hakukoneoptimoinnilla kasvua

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimoitu sisältömarkkinointi on monelle yritykselle tavoitteena, kun haetaan kasvua digimarkkinoinnin keinoin. Jatkuvaan ja aikataulutettuun sekä monikanavaiseen sisällöntuottamiseen tottunei …

Read Story

Kun sinulla on HubSpot - Millaisia tuloksia voit odottaa?

Coco Invest ja hubSpot - lisää liidejä

HubSpot julkaisi Platform ROI Report 2023 - tulokset. Hubspot on käynyt yli sadantuhannen asiakkaan dataa läpi eri mantereilta ja tehnyt vertailun. Millaisia tuloksia voit odottaa 3, 6, 9 ja 12 kuukau …

Read Story

Tee kotisivuista firmasi paras myyjä

Tee kotisivuista firmasi paras myyjä

B2B yrityksen digimarkkinointi on monesti tunteen viemää. Ajatellaan, että se mikä on kirjoitettu ja kotisivuille laitettu, on heti kaikkien tiedossa. Datasta näkyy, että vierailijoita on 1000 kuukaud …

Read Story

Mihin tarvitset digistrategia?

Digistrategi Jouni Koistinen

Moni miettii: Olen tehnyt näitä digihommia jo vuosia ja useiden kumppanien kanssa. Kyllä minä jo digimarkkinoinnin osaan. Mihin tarvitsen digistrategia? Vuonna 2000 oli se “pelätty” hetki, kun kaiken …

Read Story

Digistrategin työviikko - hakukoneoptimointi ja asiakaskokemus

Digistrategi Jouni Koistinen

12 Digistrategi palveluna asiakaskohtaamista, kaksi online-streamiä, kaksi puhelinpalaveria 70% työviikosta meni asiakastyössä 5% omassa markkinointi- ja myyntityössä 5% sisältömarkkinointia: Streamit …

Read Story

Kuinka HubSpot -partneri valitaan?

Halliganin kanssa Dublinissa

Ensimmäinen vinkki liittyy kopiointiin. Jos kaikki mitä partneri sanoo on käännös tai kopio Hubbarin materiaalista, on se vaaran merkki. Oma osaaminen ja digimarkkinointi on vielä silloin harjoittelij …

Read Story

Myyntivalmiit kotisivut HubSpotilla tuottavat liidejä

HubSpot CMS ja CRM

Ihan ensimmäinen kysymys on: Tarvitaanko enää kotisivuja? Investointi väärään markkinointiteknilogiaan saattaa tehdä verkkosivuista “Last Season” -jutun. Toisaalta mehän halutaan tehdä digitaalista ma …

Read Story

Digistrategia on tiekartta digitalisaation hyödyntämiseen

Digistrategia on tiekartta digitalisaation hyödyntämiseen

Digimarkkinointi, -myynti ja asiakaspalvelu pitää koostaa yhtenäiseksi, hallittavaksi ja muokattavaksi digistrategiaksi.

Read Story

Coco on HubSpot kultapartneri jo toisen kerran

Coco on HubSpot kultapartneri jo toisen kerran

Coco Invest Oy on 23 vuotias perhe- ja kasvuyhtiö. Edellisen kerran nousimme kultakantaan 2015, silloin nimellä Idealmainos. 2016-2018 olimme liiketoimintakaupan myötä pörssiyhtiöllä hommissa ja 2019 …

Read Story

Kuinka digitaalinen ostopolku ja asiakaskokemus rakennetaan?

Digitaalinen ostopolku - Coco Invest Oy

Digimarkkinoinnin teho perustuu oikean kohderyhmän tavoittamiseen. Kanavakohtaiset taktiikat määrittelevät, mikä lopulta on asiakashankintahinta ja millainen budjetti tarvitaan tavoitteeseen pääsemise …

Read Story

Digimarkkinoinnin kilpailukyky ja neljä tasoa

mille tasolle haluat digimarkkinoinnissa?

Millä tasolla olet nyt ja mille tasolle haluat nousta? Lähtötaso on tiedettävä. Ilman sitä, ei voi nousta seuraavalle tasolle. Tee "DIGITESTI" Niin tiedät missä olet nyt ja millainen matka on tiedossa …

Read Story

Hakukoneoptimoi kotisivujen kilpailukyky SEO-strategialla

Hakukoneoptimoi kotisivujen kilpailukyky SEO-strategialla

Hakukoneoptimointi toimii vain jos on hyvää sisältöä. Sisältömarkkinoijan on valittava ne teemat, joiden avainsanoilla haluaa Google-hakutuloksissa ensimmäiselle sivulle. Matka hakutuloksiin voi onnis …

Read Story