Digitaalinen ostopolku on asiakkaan ostoprosessi
ByJouni Koistinen 9.4.2022 9:23
Ostopolun määritys: Asiakkaan matka pisteestä A pisteeseen B. Sieltä pitää löytyä koukku, tarina ja tarjous. Koukku kerää huomion eri kanavista. Tarina luo sillan tarjoukselle. Tarjous siirtää arvon o …
Digistrategia on yrityksen startti kasvumarkkinointiin
ByJouni Koistinen 22.1.2022 13:27
Kun rakennetaan kasvumarkkinointia ja voittavaa ratakierrosta on syytä hahmottaa kilpailun kulku etukäteen. Hyvällä digistrategilla yritys pääsee liikkeelle, eikä jää lähtötelineisiin. Kasvumarkkinoin …
HubSpot Platinum Partneri Cocon neljä pilaria kasvuun
ByJouni Koistinen 18.1.2022 19:30
Hyvältä tuntuu. Kiitos asiakkaat. Kiitos Leila. Kiitos kilpailijat. Kiitos HubSpot. Kiitos Coco ja Lilo. Kiitos Coco huipputiimi! Platinum -tasolle HubSpotin sertifioimana pääsee, kun myy viimeisen 12 …
Palveleva SEO- toimisto luo hakukoneoptimoinnilla kasvua
ByJouni Koistinen 2.1.2022 19:18
Hakukoneoptimoitu sisältömarkkinointi on monelle yritykselle tavoitteena, kun haetaan kasvua digimarkkinoinnin keinoin. Jatkuvaan ja aikataulutettuun sekä monikanavaiseen sisällöntuottamiseen tottunei …
Kun sinulla on HubSpot - Millaisia tuloksia voit odottaa?
ByJouni Koistinen 27.11.2021 21:02
HubSpot julkaisi Platform ROI Report 2023 - tulokset. Hubspot on käynyt yli sadantuhannen asiakkaan dataa läpi eri mantereilta ja tehnyt vertailun. Millaisia tuloksia voit odottaa 3, 6, 9 ja 12 kuukau …
Tee kotisivuista firmasi paras myyjä
ByJouni Koistinen 10.11.2021 14:53
B2B yrityksen digimarkkinointi on monesti tunteen viemää. Ajatellaan, että se mikä on kirjoitettu ja kotisivuille laitettu, on heti kaikkien tiedossa. Datasta näkyy, että vierailijoita on 1000 kuukaud …
Mihin tarvitset digistrategia?
ByJouni Koistinen 7.11.2021 17:28
Moni miettii: Olen tehnyt näitä digihommia jo vuosia ja useiden kumppanien kanssa. Kyllä minä jo digimarkkinoinnin osaan. Mihin tarvitsen digistrategia? Vuonna 2000 oli se “pelätty” hetki, kun kaiken …
Digistrategin työviikko - hakukoneoptimointi ja asiakaskokemus
ByJouni Koistinen 16.9.2021 11:30
12 Digistrategi palveluna asiakaskohtaamista, kaksi online-streamiä, kaksi puhelinpalaveria 70% työviikosta meni asiakastyössä 5% omassa markkinointi- ja myyntityössä 5% sisältömarkkinointia: Streamit …
Kuinka HubSpot -partneri valitaan?
ByJouni Koistinen 27.8.2021 11:41
Ensimmäinen vinkki liittyy kopiointiin. Jos kaikki mitä partneri sanoo on käännös tai kopio Hubbarin materiaalista, on se vaaran merkki. Oma osaaminen ja digimarkkinointi on vielä silloin harjoittelij …
Myyntivalmiit kotisivut HubSpotilla tuottavat liidejä
ByJouni Koistinen 7.8.2021 13:08
Ihan ensimmäinen kysymys on: Tarvitaanko enää kotisivuja? Investointi väärään markkinointiteknilogiaan saattaa tehdä verkkosivuista “Last Season” -jutun. Toisaalta mehän halutaan tehdä digitaalista ma …
Digistrategia on tiekartta digitalisaation hyödyntämiseen
ByJouni Koistinen 5.8.2021 16:31
Digimarkkinointi, -myynti ja asiakaspalvelu pitää koostaa yhtenäiseksi, hallittavaksi ja muokattavaksi digistrategiaksi.
Coco on HubSpot kultapartneri jo toisen kerran
ByJouni Koistinen 9.5.2021 18:35
Coco Invest Oy on 23 vuotias perhe- ja kasvuyhtiö. Edellisen kerran nousimme kultakantaan 2015, silloin nimellä Idealmainos. 2016-2018 olimme liiketoimintakaupan myötä pörssiyhtiöllä hommissa ja 2019 …
Kuinka digitaalinen ostopolku ja asiakaskokemus rakennetaan?
ByJouni Koistinen 10.4.2021 17:18
Digimarkkinoinnin teho perustuu oikean kohderyhmän tavoittamiseen. Kanavakohtaiset taktiikat määrittelevät, mikä lopulta on asiakashankintahinta ja millainen budjetti tarvitaan tavoitteeseen pääsemise …
Digimarkkinoinnin kilpailukyky ja neljä tasoa
ByJouni Koistinen 27.12.2020 9:12
Millä tasolla olet nyt ja mille tasolle haluat nousta? Lähtötaso on tiedettävä. Ilman sitä, ei voi nousta seuraavalle tasolle. Tee "DIGITESTI" Niin tiedät missä olet nyt ja millainen matka on tiedossa …
Hakukoneoptimoi kotisivujen kilpailukyky SEO-strategialla
ByJouni Koistinen 26.12.2020 18:26
Hakukoneoptimointi toimii vain jos on hyvää sisältöä. Sisältömarkkinoijan on valittava ne teemat, joiden avainsanoilla haluaa Google-hakutuloksissa ensimmäiselle sivulle. Matka hakutuloksiin voi onnis …
Aamukahvit ja data-analyysi HubSpotin kanssa
ByJouni Koistinen 8.12.2020 17:51
Kuinka pidät datan kunnossa ja rakennat tulosanalyysin markkinointi- ja myyntikokoukseen? Ota kuppi kahvia. Kirjaudu Hubbariin. Ryhdytään hommiin.
Onko digistrategia kunnossa? Tee liikennevalotesti niin tiedät
ByJouni Koistinen 4.12.2020 16:18
Digitaalisen markkinoinnin arki ja Todo-listat peittävät alleen online-strategian. Arjessa keskitymme analytiikkaan. Mitä tapahtui ja katsotaan vain taaksepäin. Tee muutos, aloita katsomaan eteenpäin. …
Haastavien asiakasprojektien vuosi 2020
ByJouni Koistinen 3.12.2020 13:10
Tämä vuosi on ollut täynnä yllätyksiä, käänteitä ja haasteita. Kiitos kaikille asiakkaillemme. Olemme ottaneet yrityksenä kehitysloikan, kaikilla tasoilla. Kesällä julkaisimme postauksia teemalla: “We …
Digimarkkinoijan kolme tärkeintä lukua
ByJouni Koistinen 22.11.2020 10:53
Jokaisen digimarkkinoijan on tunnettava omat lukunsa. Tässä kolme tärkeintä:
Näin teet toimivan ostopolun kassavirran
ByJouni Koistinen 18.11.2020 21:22
Asiakkaan ostopolku rakentuu tavoitteen kautta. Millaisen ostopäätöksen haluat? Asiakkaan ostoprosessi on kuin taifuuni: Se pyöriin koko ajan, kaikki on sekaisin ja jatkuvassa liikkeessä. Nousevia ja …