Platinum partneri kolmatta kertaa
ByJouni Koistinen 16.3.2025 8:48
Reilu vuosikymmen sitten otimme askeleen, joka määritteli tulevaisuutemme uudella tavalla: meistä tuli Suomen ensimmäinen HubSpot Platinum -kumppani.
KYSE ON FOCUKSESTA VUONNA 2025
ByJouni Koistinen 26.12.2024 20:44
Tervetuloa vuoteen 2025! (No, melkein.) – Uusi vuosi tuo mukanaan uusia mahdollisuuksia, mutta ollaanpa rehellisiä, on niin helppo ajautua sivuraiteille. Tässä kohtaa FOCUS astuu kuvaan.
B2B yritysten somemarkkinointi - lataa opas!
ByJouni Koistinen 3.11.2024 11:17
B2B-yrityksille tehokas sosiaalisen median markkinointi keskittyy ammatillisen asiakassuhteen vahvistamiseen, asiantuntijuuden viestittämiseen ja luotettavuuden rakentamiseen.
Miten markkinoit 25 000 EUR vuosibudjetilla?
ByJouni Koistinen 2.11.2024 17:35
Kun suomalaisen yrityksen markkinointibudjetti on 25 000 euroa vuodessa, sen jakaminen eri GTM (Go-to-Market) -alueisiin vaatii strategista suunnittelua. GTM-suunnitelmassa tärkeimmät alueet ovat ylee …
HubSpot Admin palvelu: Miten tehostaa liiketoiminnan kasvua ja datan hallintaa?
ByJouni Koistinen 13.10.2024 18:27
Nykyajan liiketoimintaympäristö vaatii yhä monimutkaisempia ja tehokkaampia työkaluja markkinoinnin ja myynnin tueksi. Usein törmään siihen, että yritykset ovat investoineet hyviin teknologioihin, kut …
Vapauta tekoälyn teho älykkäästi meidän kanssa
ByJouni Koistinen 29.9.2024 21:50
Coco Invest on erikoistunut auttamaan yrityksiä ottamaan kaiken irti HubSpotin ratkaisuista – mutta emme pysähdy siihen. Me viemme liiketoimintasi kasvu-uralle hyödyntämällä tekoälyn tarjoamia mahdoll …
Oletko koskaan miettinyt, miten huippumarkkinoijat ja -myyjät onnistuvat pysymään askeleen edellä kilpailussa?
ByJouni Koistinen 22.9.2024 14:23
Tämä on kysymys, jonka jokaisen kasvuhakuisen yrityksen pitäisi esittää itselleen. Monesti kuvitellaan, että menestyneet markkinoijat ja myyjät toimivat pelkän vaiston varassa tai että heillä on vain …
Digimarkkinointi- ja myyntikoneen käynnistäminen helposti ja tehokkaasti
ByJouni Koistinen 5.10.2023 20:50
Kuinka käynnistää digimarkkinointi- ja myyntikone helposti ja tehokkaasti? Kokonaisuus on rakennettava kolmen tason kautta: TOFU, MOFU ja BOFU. Yrityksen on pystyttävä rakentamaan löydettävyyttä eri k …
Mikä on digitaalinen asiakkaan ostopolku?
ByJouni Koistinen 3.9.2023 22:24
Tänään lähdemme yhdessä purjehtimaan digitaalisen asiakasmatkan salaperäisillä vesillä. Tartu siis virtuaaliseen kompassiin ja lähde mukaan tähän seikkailuun!
Oivaltava digistrategia menestyksen moottorina
ByJouni Koistinen 8.8.2023 22:04
Viime vuosikymmeninä digitaalinen maailma on kasvanut huimasti, avaten yrityksille ennenkokemattomia mahdollisuuksia tavoittaa suurempia yleisöjä ja luoda vahvempia suhteita asiakkaisiin. Menestyksekä …
Miten hakukoneoptimoinnilla voitetaan kilpailijat?
ByJouni Koistinen 8.8.2023 20:41
Digitaalisen liiketoimintaympäristön kilpailu verkkonäkyvyydestä ja asiakkaiden huomiosta on nykyään erittäin kovaa. Yritysten on käytettävä tehokkaita strategioita erottuakseen joukosta ja houkutella …
Modernin myynnin haasteet ja ratkaisut
ByJouni Koistinen 27.7.2023 12:09
Myyntiprosessi on muuttunut merkittävästi viime vuosina, kun teknologia, digitalisaatio ja uudet myyntikanavat ovat vieneet myynnin uudenlaiseen toimintaympäristöön. Olemme siirtyneet perinteisestä ky …
Moderni myynti ja HubSpot crm
ByJouni Koistinen 25.7.2023 16:39
Moderni myynti on astunut uuteen aikaan, jossa tarjolla on lukuisia innovatiivisia työkaluja ja prosesseja. Digitaalinen vallankumous on muuttanut myynnin maisemaa viime vuosina mullistavalla tavalla. …
Miksi HubSpot ja mihin hintaan?
ByJouni Koistinen 25.7.2023 15:51
Tervetuloa lukemaan blogiani, jossa käsitellään HubSpotin hankintaa ja syitä sen valitsemiseen tietyssä hintaluokassa. HubSpot on moderni ja monipuolinen markkinointi- ja myyntiautomaatiotyökalu, joka …
Miksi ostettu mainos ei saavuta haluttua tulosta?
ByJouni Koistinen 24.7.2023 10:29
Tämä on kysymys, joka saattaa askarruttaa monia yrityksiä ja markkinoijia. Vaikka mainoksen ostaminen voi vaikuttaa helpolta ratkaisulta markkinointitarpeisiin, ei ole varmuutta siitä, että se saavutt …
Kuinka paljon asiakkaan ostopolku maksaa?
ByJouni Koistinen 23.7.2023 10:04
Asiakkaan ostopolku on yritykselle erittäin tärkeä osa liiketoimintaa, mutta kuinka paljon se oikeastaan maksaa? Ostopolun hinta vaihtelee valitun digistrategian mukaan. Perusta syntyy kun tunnistetaa …
HubSpot Mastery: Paranna markkinointistrategiaasi ja kasvata liiketoimintaa
ByJouni Koistinen 9.7.2023 10:30
HubSpot on tehokas työkalu markkinointistrategian parantamiseen ja liiketoiminnan kasvattamiseen. Tämä ohjelmisto tarjoaa monia hyödyllisiä ominaisuuksia ja työkaluja, jotka auttavat yrityksiä saavutt …
Hakukoneoptimointi on jatkuvan parantamisen prosessi
ByJouni Koistinen 26.4.2023 21:17
Google hakukoneoptimointi (SEO) on tärkeä osa modernia markkinointistrategiaa. Se on prosessi, jonka avulla yritys pyrkii parantamaan verkkosivustonsa sijoitusta Google-hakutuloksissa, jotta se olisi …
Yrityksen digimarkkinointi kuntoon strategia edellä
ByJouni Koistinen 23.4.2023 18:34
Onko yritykselläsi toimiva digimarkkinointistrategia? Kysyn tämän ensimmäisenä ja saan kuulla aika monimutkaisia ja -tasoisia vastauksia. Mikään vastaus ei ole väärin, mutta kieltämättä painotukset yl …
Unlocking the Potential of Growth Marketing with HubSpot
ByJouni Koistinen 1.4.2023 20:00
"The best marketing doesn't feel like marketing." - Tom Fishburne As a professional marketer, I continually search for powerful tools, strategies, and useful tips to grow my business. I’ve stumbled up …