Yli 30-sivuinen opas

B2B yrityksen somestrategia

B2B-yrityksille tehokas sosiaalisen median markkinointi keskittyy ammatillisen asiakassuhteen vahvistamiseen, asiantuntijuuden viestittämiseen ja luotettavuuden rakentamiseen. 

Sosiaalisen median kanavia voidaan hyödyntää niin brändin tunnettuuden kasvattamiseen, liidien generointiin kuin asiakasuskollisuuden lujittamiseen. 

 

2024_jouni
Jouni Koistinen, puh. 044 045 9091
Digistrategi
Laita viesti
2024_leila
Leila Koistinen, puh. 044 045 9090
CEO, HubSpot Certified Trainer
Laita viesti
some3

Lataa yli 30-sivuinen opas!

Tässä oppaassa kiteytämme tämän blogin näkökulman. Yli 30-sivuinen opas kannattaa ottaa B2B yrityksen seuraavaan strategia palaveriin ja miettiä omalta kohdalta mihin tarttuu ja mitä ei tarvitse.  Tämä opas on sopiva pohja strategiseen pohdintaan ja linjauksiin.

Parhaiten voimme auttaa yrityksiä, joilla on Pro-tason HubSpot Marketing lisenssi. Silloin B2B yrityksen somekanavat ovat yhdessä paikassa ja julkaisemisesta tulee selkeää, mitattavaa ja helppoa.

Kohdistaminen eri kampanjoiden välillä luo myös paremman perustan datan hyödyntämiseen ja konversioiden optimointiin. 

B2B yrityksen someopas

Viisi syytä valita HubSpot

Asiakkaiden mielestä HubSpot on maailman paras kotisivujen CMS, myynnin CRM ja markkinoinnin automaation MAP-työkalu. Siinä kolme ensimmäistä. Lisäksi HubSpot on asiakaspalvelun ja integraatioiden kehittyvä alusta. Jos ei ole vielä tuttu, haluatko demon HubSpotin viidestä Hubista ja niiden ominaisuuksista? Etsitään vastausta kysymykseen, sopiiko HUB sinulle vai ei?

Varaa aika HubSpot demoon

loppukoe

Käyttöönotto pitää tehdä kerralla oikein

Vaikeinta on "ALL IN ONE". Moni yritys ajattelee, että riskejä on hajautettava ja siksi otetaan yksi osa tuolta ja jokin osa HubSpotista.  Näin ei kannata tehdä. Ole rohkea. Haluatko markkinointiteknologiaa, jolla nouset kirkkaasti seuraavalle tasolle? Jos vastaat kyllä, niin olet tullut oikeaan paikkaan.

info