blog

Coco on HubSpot kultapartneri jo toisen kerran

Kirjoittanut Jouni Koistinen | 9.5.2021 15:35

Coco Invest Oy on 23 vuotias perhe- ja kasvuyhtiö. Edellisen kerran nousimme kultakantaan 2015, silloin nimellä Idealmainos. 2016-2018 olimme liiketoimintakaupan myötä pörssiyhtiöllä hommissa ja 2019 palasimme päätoimiseen yrittäjyyteen.

Meillä on menossa yhdeksäs vuosi HubSpot -partnerina. Nousimme huhtikuussa 2021 uudelleen kuntakantaan, mutta hyvin erilaisella konseptilla. Edellisellä kerralla meitä taisi olla palkkalistoilla kahdeksan osaajaa kolmella paikkakunnalla. 

Nyt teimme tämän työn Leilan kanssa kahdestaan kotitoimistolta Marjaniemestä. Kiitos loistavan suomalaisen ja kansainvälisen verkoston pystymme skaalautumaan kaikkiin digimarkkinoinnin haasteisiin.

Palvelemme pörssiyhtiöistä startup-yrityksiin. Asiakasportfolion on juuri nyt ihastuttavan monipuolinen ja haastaa  meitä viikottain ylittämään itsemme ja verkostomme osaamisen. Positiivinen haaste!

Korona toi tarpeen digiloikkaan ja digimarkkinointi meni uudelleen arviointiin. On ollut ilo huomata kuinka monet yhtiöt etsivät inhouse - tiimeilleen osaamisenkehittäjä ja muutoskumppania. 

Tässä on Coco:n kasvupohja. Kumppaniarviointi perustuu osaamiseen, eikä powerpoint myyntipuheisiin. Meidän äänemme kuuluu ja olemme erilaisia, siksi kasvu-uralle on noustu.

 

Miten Coco on erilainen HubSpot -kultapartneri?

  • Meillä on yhdeksän vuoden kokemus Hubbarista!
  • Meidän kanssa saat tehot irti HubSpotista
  • Markkinoinnista kokemusta on neljältä vuosikymmeneltä
  • Teemme HubSpot käyttöönoton kerralla oikein
  • Keskitymme digitaalisten ostopolkujen rakentamiseen ja asiakaskokemukseen
  • Olemme myyneet yli 70 HubSpot -portaalia!
  • Rakennamme digistrategian kautta tuloksia tuovia taktiikoita, jotka nostavat tasoa
  • Olemme tuotteistaneet asiakkaan matkan pisteestä A pisteeseen B
  • Digistrategi palvelumme on kustannustehokas tapa ottaa tehot irti HubSpotista
  • Toimimme kaikessa koodi vapaasti! 
  • Olemme SEMRush partneri
  • Toteutamme  HUB CMS -websivut Growth Driven Design -prosessilla
  • Joka viikko, tarjoamme aamukahvit HubSpotin kanssa

 

Cocon next steps

Panostamme laatuun ja keskitymme asiakkaiden palvelemiseen. Tämä tarkoittaa, että meillä  ei samaan aikaan ole enemmän asiakkaita aktiivisena, kuin mitä allakassa on tilaa.  Emme ylibuukkaa! 

Skaalautuminen onnistuu, mutta se ei ole meille liiketoiminta mielessä prioriteetti. Luottamus, läpinäkyvyys, tulokset ovat niitä asioita, joista emme tingi. Samalla olemme nöyriä työmme suhteen - tulos tai ulos. Asiakas on aina oikeassa!

Emme palvele keskenään kilpailevia asiakkaita. Toimiala osaaminen on monesti myytti, jolle ei ole vastiketta. Suurin toimistojen maailmassa jollekin asiakkaalle  jaetaan kortit, jossa työn tekee lopulta harjoittelijat, ei osaajat.  

Me emme toimi niin. Teemme tiimejä, mutta vain osaajista. Annamme asiakkaille osaamistakuun: työskentelet aina yrityksemme parhaan osaajan kanssa:) Verkostossa meillä ei tällä hetkellä ole ketään, jolla ei omasta erikoisosaamisesta olisi 10- 20 vuoden kokemus. 

Perspektiivi ja kokemus turvaa asiakkaan investoinnin digitaaliseen markkinointiin. Et maksa harjoittelusta. Tällä tiimillä hommat ja todo-listat pysyvät järjestyksessä.

Vuonna 2015 olimme Suomen ensimmäinen Platinum-partneri. Moni pääkaupunkiseudun digi- ja mainostoimisto hieraisi silmiään.  Miten on mahdollista että, HubSpot -osaajia nousee idästä, Joensuusta? Nyt olemme Helsingissä, ja aurinko nousee uudelleen idästä. Nyt Marjaniemestä.

Uskon, että olemme Platinum -tasolla  jo tänä vuonna. Se ei ole meidän liiketoiminnan tavoite, mutta olisihan se fiiliksenä tavoittelemisen arvoista. Ensimmäinen tuplaplatinum Suomessa. Stay tuned!

Ja sen tekee edelleen kaksikko Marjaniemestä. Ei siihen sen suurempaa organisaatiota tarvita. Kirjataan tavoitteeksi: Vuoden 2021 loppuun mennessä Coco Invest on HubSpot Platinum Partner, jos ansaitsemme asiakkaiden luottamuksen ja saavutamme markkinoinnin 4A luottoluokituksen.

 

Haluatko nostaa digimarkkinoinnin tasoa? Tässä linkki minun kalenteriin. Kuinka voimme auttaa?